Loading...
راه اندازی cme 2018-07-14T07:12:59+00:00

راه اندازی سیسکو

Communications Manager Express

سیسکو

کانفیگ رایگان سیسکو

در صورتی که نیاز به راهنمایی و یا پیاده سازی استراکچر های اولیه بر روی تمام محصولات سیسکو دارید میتوانید روی کمک فنی و مشاوره ای تیم حرفه ایی نت وب حساب کنید

سیسکو

تنظیمات سیسکو

از تنظیمات لازم بر روی این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد اعمال تنظیمات اولیه: تنظیم IP و Vlan بندی تنظیمات سطح دسترسی به روز رسانی سیستم عامل (IOS) و …

سیسکو

مستندسازی در سیسکو

دستگاه ها از پروتکل‌های کشف همسایگی استفاده می‌کنند، در صورتی که شبکه از قبل طراحی شده باشد، می‌توان با استفاده از این Document پروتکل‌ها، توپولوژی شبکه را بدست آورد

سیسکو

 

CME

Communications Manager Express

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که در شرکت و یا سازمان خود از روتر های سیسکو استفاده میکنند. در این صورت میتوانید از روتر خود به عنوان Call Manager نیز استفاده کنید. سیسکو این قابلیت را برای سازمان های کوچک و متوسط (حداکثر 450 تلفن) بر روی روتر های خود قرار داده است.

می توان گفت فرزند خلف CUCM است ، به طور صحیح نگارش سبک CUCM است که به صورت IOS Embedded در دل روتر سیسکو نهاده شد . در اوایل Call Manager Express نام گرفته بود ، که می توان گفت دارای امکانات ساده تری نسبت به CUCM ولی به همان میزان کارا و قابل اطمینان ، جهت شبکه های کوچک و متوسط و یا در ارتباط با CUCM در branch ها همواره مورد استفاده قرار میگیرد . راه اندازی CME بر روی روتر های استاندارذ ISR و سپس ISR نسل دو بعد از IOS 12.4T چپانده شده و شامل امکانات ارتباطی صدا تصویر و به کمک Cisco Unity امکانات Voice Mail می باشد .بسته به ورژن IOS و مدل و سری روتر CME قابلیت پستیبانی تا 450 IP Phone و انواع خطوط آنالوگ FXO FXS و دیجیتال E1/T1 را داراست .

Cisco

راه اندازی CME

در صورتی که سازمان شما چندین شعبه دارد و نیاز به برقراری تماس بین آنها دارید, راهکار CME یک راهکار مقرون به صرفه, یکپارچه و مطمئن میباشد.

سیسکو که سالهاست بخش بزرگی از بازار روتر و سویچ دنیا را به خود اختصاص داده است و تا کنون مرکز تلفن آنالوگ یا دیجیتال ارائه نکرده بود، کار خود را با آخرین تکنولوژی روز دنیا آغاز کرد و دو محصول CUCM و (Cisco Call Manager Express (CME متولد شد..سیسکو برای پاسخگویی به Small business ها، نسخه کوچکتر CallManager خود را به نام Cisco CallManager Express یا CME ارائه کرد.CMEدر واقع قابلیت IOS روتر میباشد که با توجه به مدل روتر میتواند از 24 الی 450 تلفن IP پشتیبانی کند. بنابراین برای راه اندازی سیستم CME، شما فقط نیاز به یک روتر سیسکو دارید.

سیسکو

تجربه های تیم نت وب

با توجه به نیاز روز افزون به سرعت و پایداری ، و همچنین افزایش سرعت دسترسی به اینترنت تیم نت وب با تجربه چندین ساله در اجرای پروژه های ویپ و شبکه این امکان را دارد تا با شرکت های همکار در زمینه IT مشارکت سازنده داشته باشد.

برقراری ارتباط VOIP با CRM

برقراری ارتباط VOIP با Data Center

نصب و راه اندازی Call Center

مشاوره، طراحی، پیاده سازی واجرا

نصب وراه‌اندازی ارتباطات شبکه بیسیم

مشاوره و پیاده‌ سازی امنیت شبکه

ارزیابی و تحلیل ریسکهای موجود

طراحی سیستم امن مدیریت تماسها

طراحی و پیاده‌سازی سیاست امنیتی

سیسکو

بی صبرانه منتظر ارتباط شما هستیم

تیم نت وب با تجربه چندین ساله در اجرای پروژه های ویپ و شبکه این امکان را دارد تا با شرکت های همکار در زمینه IT مشارکت سازنده داشته باشد. و از پیشنهادات شما استقبال خواهد کرد.

تماس با ما