Loading...
راه اندازی IP Telephony 2018-07-14T07:11:29+00:00

راه اندازی سیسکو

IP Telephony Voice over IP Voip

سیسکو

کانفیگ رایگان سیسکو

در صورتی که نیاز به راهنمایی و یا پیاده سازی استراکچر های اولیه بر روی تمام محصولات سیسکو دارید میتوانید روی کمک فنی و مشاوره ای تیم حرفه ایی نت وب حساب کنید

سیسکو

تنظیمات سیسکو

از تنظیمات لازم بر روی این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد اعمال تنظیمات اولیه: تنظیم IP و Vlan بندی تنظیمات سطح دسترسی به روز رسانی سیستم عامل (IOS) و …

سیسکو

مستندسازی در سیسکو

دستگاه ها از پروتکل‌های کشف همسایگی استفاده می‌کنند، در صورتی که شبکه از قبل طراحی شده باشد، می‌توان با استفاده از این Document پروتکل‌ها، توپولوژی شبکه را بدست آورد

سیسکو

 

IP Telephony

IP Telephony Voice over IP voip

امروزه ارتباطات تلفنی از طريق شبکه IP اهميت ويژه‌ای پيدا کرده است زيرا هزينه‌های تمام شده از اين طريق برای خدمات‌ دهنده و مشتری بسيار کاهش مي‌يابد. به همين دليل بسياری از سازمان‌ ها برای ارتباطات درون سازمانی از اين تکنولوژی استفاده مي‌کنند.

اين تکنولوژي در واقع نوع جد يدي از دستگاه هاي مخابراتي است که بر رو ي بستر شبکه هاي کامپیوتری فعاليت مي کند، لذا علاوه بر ا ين که تمامی انتظارات از يک مرکز مخابرات را برآورده مي سازد ، براي ارائه خدمات و سرو يس هاي نامحدود و جديد انعطاف پذ ير مي باشد وهمين باعث گرديده که فعالان عرصه ارائه خدمات مخابراتي بتوانند با سرمايه گذاري کم و مخارج عملياتي پا يين، طيف وسيعي از سرو يس ها را در اختيار استفاده کنندگان قرار دهند و نيزتوسعه کاربرد IP Phone برخلاف سيستم هاي مخابراتي سنتي منجر به همگرا شدن سرو يس ها ي صوتي، تصو يري و داده ها شده است ؛ و بنا به گفته ها ي بيان شده د يگر نيازي به سرما يه گذاري جداگانه بر رو ي تک تک سرو يس ها ي مخابراتي نمي باشد و سرما يه گذاري فقط بر رو ي تکنولوژي IP Phone متمرکز ميگردد .

Cisco

IP Telephony

از ديگر مزاياي اين تکنولوژ ي ارائه خدمات صوتي با قيمت ارزان می باشد و نيز امکان (انتقال داده (ديتا را مهيا مي کند که از طريق شبکه سوئيچينگ مدا ري ( تلفن معمولي )امکان پذير نمي باشد .

تکنیکی است مبنتی بر IP که امکان ایجاد یک شبکه یکپارچه متشکل از Voice و دیتا را فراهم می آورد. در این شبکه مشترکین IP – Technology دارای تمامی قابلیت های یک PBX بوده و از مزایای اضافی دیگری که پروتکل IP در اختیار قرار می دهد نیز استفاده می کنند. در ساده ترین حالت می توان این سرویس را با استفاده از شبکه اینترنت ارایه نمود برای این کار لازم است تجهیزات خاصی به صورت Gateway ارتباط لازم بین شبکه های PSTN و اینترنت را برقرار سازند. ارائه سرویس IP Technology نیاز به یک شبکه Backbone مبتنی بر IP و پهنای باند وسیع دارد.

سیسکو

تجربه های تیم نت وب

با توجه به نیاز روز افزون به سرعت و پایداری ، و همچنین افزایش سرعت دسترسی به اینترنت تیم نت وب با تجربه چندین ساله در اجرای پروژه های ویپ و شبکه این امکان را دارد تا با شرکت های همکار در زمینه IT مشارکت سازنده داشته باشد.

برقراری ارتباط VOIP با CRM

برقراری ارتباط VOIP با Data Center

نصب و راه اندازی Call Center

مشاوره، طراحی، پیاده سازی واجرا

نصب وراه‌اندازی ارتباطات شبکه بیسیم

مشاوره و پیاده‌ سازی امنیت شبکه

ارزیابی و تحلیل ریسکهای موجود

طراحی سیستم امن مدیریت تماسها

طراحی و پیاده‌سازی سیاست امنیتی

سیسکو

بی صبرانه منتظر ارتباط شما هستیم

تیم نت وب با تجربه چندین ساله در اجرای پروژه های ویپ و شبکه این امکان را دارد تا با شرکت های همکار در زمینه IT مشارکت سازنده داشته باشد. و از پیشنهادات شما استقبال خواهد کرد.

تماس با ما