فروشگاه های اینترنتی و مدیریت تماسها

UCCX Post   •   May 9, 2017

در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر فروشگاه های اینترنتی در ایران بوده ایم.با برسی چند فروشگاه اینترنتی و ساز و کارهای ارتباط با مشتریانشان و ثبت اطلاعات مشتریان متوجه شدم متاسفانه پروسه قوی و مدونی برای این مهم از سوی مدیران این نوع کسب و کار اندیشه نشده است و باعث شده با توجه به رشد مشتریانشان و تعدد تامین کنندگان آنها متاسفانه دچار مشکلات متفاوتی شوند.حال شاید بپرسید که ویپ در این مقاله چه جایگاهی میتواند داشته باشد. با توجه به خدماتی که با راه اندازی ویپ میتوان به این فروشگاه ها داد نقش ویپ بسیار پر رنگ خواهد شد.در این مطلب فقط به تیتر برخی از مشکلاتی که بر سر راه کسب و کارهای اینترنتی است اشاره مینمایم. که تمامی آنها توسط راه اندازی سیستم یکپارچه ویپ VOIP و سی آر ام CRM به راحتی قابل برطرف شدن است.

۱- ایجاد بستری مناسب برای پاسخ گویی به سوالات مشتریان

۲- اطلاع رسانی به مشتریانی که کالای خاصی را تهیه کرده اند.

۳- ارائه خدمات پس از فروش مناسب بر اساس کالای خریداری شده

۴- هدایت مشتریان بر اساس گروه بندی کالایی مورد نظر به کارشناسان فروش همان حوزه

۵- ثبت درخواست مشتریان در ساعت غیر کاری توسط تلفن

۶- دسترسی به گزارشات متفاوت از عملکرد فروش فروشگاه و انواع گزارشات متفاوت دیگر به تفکیک کالای خریداری شده و شماره موبایل مشتریان و ایمیل آنها

۷- بازاریابی تلفنی هوشمند بدون نیاز به استفاده از کارشناسان فروش

۸- ثبت اطلاعات مشتریان به صورت جامع و نرم افزاری بدون درگیری هاست و سایت

۹- اطلاع از سابقه ( نشانی شماره تماس کالاهای خریداری شده کالای مرجوع شده پیگیریهای انجام شده ) فرد تماس گیرنده با شرکت به صورت هوشمند

۱۰- اختصاص کد های ویژه به مشتریان جهت برقراری ارتباط سریع با شرکت

۱۱- ایجاد بستری مناسب برای ارتباط با نمایندگی های شرکت بدون صرف هزینه تلفنی

۱۲- ایجاد شرایط مناسب برای دور کاری کارشناسان فروش و صرفه جویی مالی و منابع

۱۳- امکان گسترش ساده داخلی های مجموعه و افزایش پرسنل بدون نیاز به سیم کشی داخلی جهت برقراری ارتباط تلفنی با مشتریان

مدیریت فروش و خدمات پس از فروش با ویپ
• تعداد تماسهای پاسخ داده شده در هر روز
• میانگین/حداکثر/حداقل طول مدت تماس در هر روز
• زمان انتظار تماسهای برای پاسخ داده شده در هر روز
• میانگین/حداقل/حداکثر زمان انتظار در هر روز
• زمان انتظار تماسهای برای پاسخ داده نشده در هر روز
• میانگین/حداقل و حداکثر زمان انتظار تماسها در هر روز
• تماس برای فروش و مخاطبین در هر روز
• تماس های توزیع شده در هر ساعت
• میانگین/حداقل و حداکثر طول تماسها در هر ساعت
• میانگین/حداقل و حداکثر طول مدت انتظار تماس در هر ساعت
• توزیع زمان انتظار مکالمه های پاسخ داده شده در هر ساعت
• زمان انتظار برای تماسهای بی پاسخ در هر ساعت
• میانگین/حداقل وحداکثر زمان انتظار تماسهای بی پاسخ در هر ساعت
• میزان فروش و مخاطبین در هر ساعت
• تماسهای پاسخ داده شده در هر روز هفته
• میانگین/حداقل و حداکثر طول مدت مکالمه در هر روز هفته
• زمان انتظار تماسهای پاسخ داده شده در هر روز هفته
• میانگین/حداقل و حداکثر زمان انتظار تماسهای بی پاسخ در هر روز هفته
• میزان فروش و مخاطبین در هر روز هفته
• گزارشات ساعتی را می توان برای نیم یا یک ربع ساعت نیز تنظیم کرد.

By | 2017-05-09T12:50:16+00:00 می 8th, 2017|cisco, Voip|