مدیریت تماس ها و گزارشات هدفمند با VOIP
UCCX Post • May 9, 2017
آیا دارای دفاتر متفاوت در شهرها و کشورهای دیگر هستید و از هزینه مکالمات به ستوه آمده اید؟
آیا جهت برنامه ریزی و کنترل تماس ها نیاز به گزارشات هدفمند دارید؟
آیا از اینکه به تمامی تماس های مشتریانتان پاسخ داده اید مطمئن هستید؟
آیا میدانید زمان اوج کار شما چه وقت از شبانه روز است؟
آیا توانسته اید درصد تماسهای مشتریان را در یک زمان مشخص بر اساس برنامههای بازاریابی خود معین کنید؟
بخشی از مزایای این تکنولوژی به قرار زیر است:
کاهش هزینههای تماس، سخت افزار و نگهداری سیستم
برقراری ارتباط تلفنی رایگان بین شعب و نمایندگیها بدون محدودیت جغرافیایی
استخراج گزارشات متنوع مدیریتی از عملکرد Call Center به تفکیک پرسنل
تعیین زمان ترافیک کاری جهت تخصیص مناسب منابع
عدم نیاز به سیم کشی تلفن
تعریف صفهای مختلف تماس بر حسب واحدها (IVR)
کنفرانس با نفرات مختلف
ضبط مکالمات، صندوق صوتی و ماشین فکس مجازی
اضافه نمودن خطوط داخلی بدون نیاز به سخت افزار خاص و سیم کشی
امکان برقراری ارتباط با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
و دهها امکان دیگر
راهکار VOIP برای :
شرکت های بازرگانی مجهز به کال سنتر، واحد فروش و خدمات پس از فروش
شرکتهایی با پراکندگی جغرافیایی
شرکت هایی که مدیرانشان دائم در سفر هستند.
شرکت هایی که خدمات نوین و نرم افزاری میخواهند.